Bloggen bliver brugt til at vise og evt sælge de kort - æsker - album og blogs jeg laver ..


Jeg er så småt startet på at lave tutter til forskellige ting .. Så kig rundt ...

Som noget nyt, så har jeg på opfordring lavet nogle blogs som jeg sælger .. Der er links til siden ovre i højre side ..
Men du kan også lige få det her ... Lunasdatter02..


Endnu er der ikke priser på mine kort osv, men er du interesseret i at købe noget, så send en mail til mig .. eller nå mig på Lunasdatters facebook side ..



lørdag den 15. oktober 2016

Jule kort



Så har Sillen og jeg lavet et nyt julekort ..

Kortbasen er 13,5*13,5 cm .. med 2 layers .. Tekst "Merry Christmas" .... skærefilerne er lavet fra bunden .. Blomsterne er købt :D

Jeg tænker på at lave en "Give away" på skærefilerne til dette julekort .. her på bloggen ...

Pssssst .. bliver det en succes, så bliver det ikke sidste gang .. så hold øje med hvad jeg laver herinde ..
















2 kommentarer:

  1. Du har endnu en gang lavet et super flot kort. En give away er jeg sikker på, at vi er mange, der gerne vil være vinder af.God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kirsten vil du ikke lige fange mig enten på facebook/messenger eller mail lunasdatter@gmail.com, så sender jeg pakken med de skærefiler til Sillen :D
      Også god weekend til dig ..

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...