Bloggen bliver brugt til at vise og evt sælge de kort - æsker - album og blogs jeg laver ..


Jeg er så småt startet på at lave tutter til forskellige ting .. Så kig rundt ...

Som noget nyt, så har jeg på opfordring lavet nogle blogs som jeg sælger .. Der er links til siden ovre i højre side ..
Men du kan også lige få det her ... Lunasdatter02..


Endnu er der ikke priser på mine kort osv, men er du interesseret i at købe noget, så send en mail til mig .. eller nå mig på Lunasdatters facebook side ..



lørdag den 28. januar 2017

Kort tutorial - til flere anledninger ..







Jeg har lavet en lille tut på et kort, som kan bruges til rigtig mange forskellige anledninger ..
og med vilje har jeg ikke sat en tekst på .. Tillykke - Valentine - Be Mine - Konfirmand - Bare fordi osv osv ... hjerter og blomster kan jo bruges til alt ..



Materialer:

Hvid kortbase 13,5*13,5 cm
En rest mønster karton
Hvid karton - Rosa karton
Hjerte die fra Joy
HjerteKant fra Marianne design - hører sammen med en embossing folder
Blade - du kan evt bruge disse her
Små bitte perler - Satin bånd
Blomster
Lim og 3d puder
Nellie Snellen - rullebørste til at få detaljerede die-cutting fri fra dies
BigShot



Lim mønster karton på kortbasen .. jeg har brugt en rest ..
Skær hjerterækken eller en anden kant ud jeg brugte samme mønster karton som det inderste i hjertet - skær en strimmel i rosa karton - Lim delene på kortbasen ..
Lim evt de bitte små perler på den rosa strimmel ..



Skær hjertet ud i hvid karton - det inderste hjerte er også fra en rest fra bunken ..
Sæt 3d puder bagpå hjertet og sæt det på kortet ..




Skær blade ud - lav en flot sløjfe og find de blomster du vil bruge..
Placer sløjfe og blomster på kortet og når du er tilfreds med hvad du ser, så limer du det på .. jeg bruger en limpistol..
Du kan evt pynte med perler eller bling-bling hvis kortet mangler lidt .. nogle små sommerfugle .. eller noget helt andet ..

Håber du vil nyde at lave dette kort ..

Kærlig hilsen
Lone




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...