Bloggen bliver brugt til at vise og evt sælge de kort - æsker - album og blogs jeg laver ..


Jeg er så småt startet på at lave tutter til forskellige ting .. Så kig rundt ...

Som noget nyt, så har jeg på opfordring lavet nogle blogs som jeg sælger .. Der er links til siden ovre i højre side ..
Men du kan også lige få det her ... Lunasdatter02..


Endnu er der ikke priser på mine kort osv, men er du interesseret i at købe noget, så send en mail til mig .. eller nå mig på Lunasdatters facebook side ..



tirsdag den 24. oktober 2017

Jule glaskugle som bordkort

Når der er dækket et dejligt julebord, så er små glas julekugler med navn på super flotte som bordkort ..
Glas kuglen er 4 cm i dia og navnet er ca 0,60 cm i højden ..
Der er lavet mormor i guldvinyl .. Camilla og mor i hvid vinyl .. og så kan der bindes en stor sløjfe .. og vupti, så er der lige en ekstra lille gave ..



Tekst til julekugle bordkort .. passende til 4 cm i dia julekugle:

Jeg laver teksten og du sætter den selv på ..

Guld eller sølv glimmer tekst:
Alm navn .. 10,-


Sort ... hvid .. rød .. lilla tekst:
Alm navn .. 8,-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...