Bloggen bliver brugt til at vise og evt sælge de kort - æsker - album og blogs jeg laver ..


Jeg er så småt startet på at lave tutter til forskellige ting .. Så kig rundt ...

Som noget nyt, så har jeg på opfordring lavet nogle blogs som jeg sælger .. Der er links til siden ovre i højre side ..
Men du kan også lige få det her ... Lunasdatter02..


Endnu er der ikke priser på mine kort osv, men er du interesseret i at købe noget, så send en mail til mig .. eller nå mig på Lunasdatters facebook side ..



fredag den 26. januar 2018

Tillykke kort

I dag blev det til et tillykke kort .. Jeg er stadig så pokkers slatten og træt .. hmm det burde ikke komme bag på mig .. jeg har fået at vide at jeg kunne være slatten og træt i ca 3 mdr og at jeg først ville føle mig på dupperne om ½ år ..

Foamiran blomster er skåret på min Sille .. samt nogle andre ting .. Resten er stanset ud med mine nye dies ..





2 kommentarer:

  1. Hvor er det super flot :D
    Ja det siger sige selv, at du ikke er frisk endnu, men du ønskes en rigtig god bedring og jeg tænker meget på dig :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Jette ..
      Jeg er nok bare lidt utålmodig .. :D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...