Bloggen bliver brugt til at vise og evt sælge de kort - æsker - album og blogs jeg laver ..


Jeg er så småt startet på at lave tutter til forskellige ting .. Så kig rundt ...

Som noget nyt, så har jeg på opfordring lavet nogle blogs som jeg sælger .. Der er links til siden ovre i højre side ..
Men du kan også lige få det her ... Lunasdatter02..


Endnu er der ikke priser på mine kort osv, men er du interesseret i at købe noget, så send en mail til mig .. eller nå mig på Lunasdatters facebook side ..



lørdag den 17. marts 2018

Fuglehuse på gren ..

Så er der lavet flere fugle huse og lige et par små fugle .. heldigvis så har jeg en syrenbusk i min have, så det hele hænger på et par grene .. Jeg er spændt på om der når at komme blade på, der er ret store knopper ..

Men selvom jeg har Sillen til at skære ud, så føles det som om at det har taget forever at lave det ...
Det er ca 2 mdr siden jeg blev opereret og nu skal det bare vende så jeg igen får energi og får så meget af mit gamle liv tilbage som muligt .. men desværre, så tager det nok et stykke tid eller mere endnu inden jeg er så ok som jeg kan blive ..

Her kommer billederne af mine fuglehuse ..



1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...